پرستار سالمند تهران بعنوان بهترین و ارزانترین شرکت ارائه دهنده خدمات پرستاری سالمندان در سراسر نقاط شرق شمال و غرب و جنوب تهران و خدمات پرستاری در منزل تهران برای سالمند و کودک خدمات خود را ارائه می دهد.

پرستار سالمندی
تصویر درباره شرکت پرستاری
درباره ما
پرستار سالمند تهران
تماس با ما

+شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ صبح الی ۱۷

+پنج شنبه ها ساعت ۹ الی ۱۵

*پشتیبانی شبانه روزی و ۲۴ ساعته
پرستار سالمند
پرستار سالمند در تهران

از ما بخواهید

تزریقات در منزل | نگهداری از سالمند | قیمت پرستار کودک در منزل | پرستار سالمند در منزل تهران | پرستار سالمند در منزل تهران | حق پرستاری معلولان شدید در منزل | استخدام پرستار در منزل | پرستاری از سالمند در منزل | پرستار در منزل تهران | نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل | خدمات پرستاری | پرستار سالمند ارزان | پرستار بیمار | پرستار سالمند | پرستار بچه در منزل | تزریقات در منزل | نگهداری از سالمند | نگهداری سالمند. لطفا در ارتباط با هریک از این موارد چنانکه به دنبال یافتن بهترین پرستار و ارزانترین خدمات پرستاری سالمند در منزل تهران هستید درباره ما را بخوانید و یا مستقیما با ما تماس بگیرید.

خدمات ما

پرستار خوب به طرق مختلف به جوامع خود خدمت می کند و نقش اساسی در مراقبت های بهداشتی دارد.

شرکت پرستاری تهران

پرستاران ما سبک زندگی سالم را ترویج می کنند و از بیماران حمایت بعمل می آورند، آموزش های بهداشتی ارائه می دهند و به طور مستقیم از بسیاری از انواع بیماران در شرایط مختلف مراقبت می کنند.

اهمیت پرستارهای ما و شرکت پرستاری خوب ما در خدمات و مراقبت های عالی و ارزان بهداشتی را برایتان مهیا و متجلی و به واقعیت تبدیل می نماییم:

پرستاری و مراقبت از سالمندان و بزرگسالان (سالم و بیمار)

پرستار در منزل

پرستاری در منزل

child-care-image1

پرستاری و مراقبت از کودکان (سالم و بیمار)

Nursing and childcare
نگهداری سالمند شبانه روزی در منزل
شرکت پرستاری سالمندان
پرستار سالمند
برنامه ریزی مراقبتی سالمندان
پرستار سالمند منزل

سوالات متداول

به کدام مناطق تهران پرستار می فرستید؟

در حال حاضر شرکت پرستار سالمند سبحان خدمات خود را فقط در شهر تهران و البته همه مناطق مانند شرق تهران: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، و شمال تهران: لواسان، فشم، پردیس، تجریش، نیاوران، فرمانیه اندرزگو، تجریش، زعفرانیه، اوین درکه، الهیه، سعادت آباد و شهرک غرب و غرب تهران: پونک، صادقیه، ستارخان، اکباتان و جنوب تهران مانند محدوده خیابان پیروزی و شهر ری ارائه می نماید.

پرستار منزل شهرک غرب
شرکت پرستاری در تجریش
پرستار سالمند در پونک
پرستار سالمند در زعفرانیه
پرستار سالمند در پاسداران

قیمت پرستار برای سالمند و بچه در منزل به شرایط جسمی سالمند و کودک، نیاز مراقبتی وی و همچنین محیط ارائه خدمت بستگی دارد. این موضوع همچنین در شریاط سخت و اهمیت حق پرستاری معلولان شدید در منزل اهمیت دوچندان می یابد تا خدای ناکرده حق و حقوقی از پرستاران خوب و متخصص و منظم و زحمتکش ما پایمال نشود. لذا همانطور که اشاره شد، برای تعیین هزینه نگهداری سالمند در منزل باید به شرایطی از قبیل: بیماری های سالمند | مشکلات حرکتی | حجم کاری در امور منزل | مدت زمان حضور پرستار | تعداد افراد حاضر در منزل | موقعیت جغرافیایی و میزان فاصله میان متقاضی و پرستار را در نظر می گیریم و نرخ هزینه مختص پرستار را در مرحله اول خدمتتان اعلام می کنیم. #قیمت پرستار منزل # پرستار ارزان منزل

همچنین در ارتباط با سوال دوم و نرخ و تعرفه قیمت شرکت پرستاری سالمند + قیمت پرستار کودک در منزل نیز باید اشاره کنیم که شرکت پرستار سالمندی (سبحان قدیم) بهنوان بهترین شرکت -آژانس خدمات پرستاری، مراقبتی، پزشکی و بالینی ارزان در منزل، یک پل ارتباطی تسهیل‌گر میان کارفرما و پرستاران متخصص حرفه ای و ماهر و آموزش دیده است که در انجام این خدمات حق امتیاز دارد و کمیسیون را طبق تعرفه رسمی اعلام شده از سازمان نظام پرستاری دریافت می‌کند. این مبلغ و قیمت که در اینجا بطور سالیانه (سال ۱۴۰۱) خدمتتان اعلام می داریم درواقع حق کمیسیون آژانس خدماتی ما برای معرفی بهترین پرستار سالمند سبحان است که به روش زیر انجام می گیرد:

مدت زمان قرارداد

هزینه کمیسیون

۱ ماه

۴۰٪ مبلغ قرارداد

۳ ماه

۷۰٪ مبلغ قرارداد

۶ ماه

۱ پایه حقوق پرستار

۱ سال

۲ پایه حقوق پرستار

#تعرفه پرستار سالمندی # ارزانترین پرستار سالمندی # بهترین شرکت خوب پرستاری

بله. جهت کسب اطلاع بیشتر به درباره ما مراجعه نمایید.

از جمله خدمات شرکت ما بعنوان بهترین شرکت پرستاری در تهران، ارائه خدمات و ثبت درخواست و مشاوره پرستاری بصورت آنلاین است. لازم به ذکر است که در جهت تشویق و حمایت از مشتریان خوب و فهیم و به روز خود شرکت پرستاری ما طرح تشویقی ۲۰% تخفیف برای تمام ایام سال و در ۲۴ ساعت شبانه روز برای ثبت درخواست آنلاین ارائه می نماید.

به منظور نظارت بهتر بر پرستارانی که از جانب ما به منازل و محل مشتریان ارسال می شوند و همچنین خدمات رسانی بهتر در هر ساعتی از شبانه روز پرسنل واحد پشتیبانی و مدیریت ما با شماره تلفن : ۰۹۱۲۶۴۸۵۹۰۰ پاسخگوی شما خواهند بود.

خیر ما با اشراف کامل بر وظایف همه پرستان متخصص خود وظایف آنها را بر طبق مهارت آنها در دو گروه کلی پرستاری سالمند و پرستاری بچه (و کودک) طبقه بندی نموده و آنها را کاملا آگاهانه خدمتتان ارسال می نماییم.

شرکت خدمات پرستاری سبحان نزدیک ۲۰ سال است که سابقه فعالیت در ارائه خدمات پرستاری به منازل تهران را بر عهده دارد. از سویی با مراجعه اولیه در ساعات اداری به دفتر مرکزی شرکت می توانید مجوزها و قراردادهای متعدد ما را از نزدیک و حضورا مشاهده نمایید. بعلاوه در مورد پرستاران ما نیز پس از قرارداد با آنها تماس اولیه و مصاحبه اولیه و گزینشی خواهید داشت و خود می توانید رزومه و سوابق و مدارک آنها را از ایشان درخواست و مشاهده نمایید.

انتخاب # بهترین پرستار  در # بهترین شرکت پرستاری تهران

شرکت پرستاری در منزل تهران
شرکت پرستاری در منزل تهران

آخرین مقالات ...

همه جای تهران و اطراف در دسترس هستیم

پرستار در سعادت آباد
پرستار سالمند تهرانپارس
پرستار سالمند جنت آباد
پرستار سالمند نیاوران
پرستار سالمند اقدسیه

گالری خدمات ما

شرکت پرستار منزل تهران
نگهداری از سالمند در تهران
پرستار سالمند در منزل تهران
پرستار سالمند تهران
شرکت پرستاری در تهران
شرکت پرستاری در تهران
شرکت پرستاری خوب
شرکت پرستاری خوب
پرستار در منزل
شرکت پرستاری
شرکت پرستاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *